torsdag, september 21, 2006

Jevlar ocksa...

... nu ar jag irriterad sa in i bomben. Har tagit jattemanga roliga kort och fatt hit vaskan (vilket ar bra!) sa nu har jag sladden och skulle lagga in bilder - den forbannade skitdatorn kanner inte igen min USB-device, BORING!! Vet inte riktigt hur jag gor nu, jag har dessutom ingen adapter sa jag kan inte ens ladda kameran, sa det blir val inga mer kort, alls, pa hela resan!
Hur gjorde ni ANdrea, forde ni over direkt fran kamera till dator utan problem?

I dag har jag sett tva 50-ariga tyska kvinnor vara astankade och hangla med 20-ariga svarta man pa stranden. Prostitution ar ett stort problem har, hiv och aids ocksa... Hur tanker folk?

Annars allt bra, fick fragan om vad jag vantat mig av Kenya innan jag kom av en som jobbar har, jag kande mig ganska skamsen nar jag berattade att jag trodde det skulle vara som Marocco (min enda tidigare upplevelse av Afrika) - smutsigt och med otrevliga manniskor, ogastvanligt och struligt att gora typ allt man vill, en pars att handla ngt tex. Det var ju skont att fa beratta att allt verkligen kanns precis tvartom nu nar jag ar har.

1 Comments:

At fredag, september 22, 2006 4:03:00 em, Blogger em said...

Ajdå, hoppas du fixar det där med USB-kabeln, vore så kul att få se lite kort!
Nu ska jag ut i septembersolen och kanske dricka lite vin. Sedan blir det kräftskiva. Skål!

 

Skicka en kommentar

<< Home