fredag, september 29, 2006

Kackerlackorna ar stora som kattungar

Jag har nu mott mina forsta kackerlackor, inte att leka med... En satt framfor sovrumsdorren nar jag skulle ga oh lagga mig. Ett litet projekt att jaga ut den genom ytterdorren kan jag saga. Den maste ha varit sjuk for den var slo, har hort att man inte ska doda dem da kanner typ 20 till lukten kommer for att kannibalfesta pa sin kompis. Var lilla mini-apa som vi nu matar med supersot baby-grot vaxer och vi ska prova med fast foda. Jag och Lydia har jagat syrsor, ganska svart, dom hoppar snabbt som bara den. Fick en till slut men trots att jag har rullat den i den sota groten verkar babis-apan inte intresserad.... Konstigt?!

Har dessutom haft magsjuka efter att ha atit gamla rester i kylen, oops - men har nu aterhamtat mig. Har i dag varit till narmsta "stad" och hyrt videofilmer, sa i kvall blir det amerikansk action. Utbudet var inte direkt stort, mest valdsfilmer och nigerianska sapor (dom var killen i videobutiken extra nojd med, visade ett smakprov, det gav dock tyvarr inte mersmak). Mr och Mrs Smith blir det i kvall, med popcorn och chips.

1 Comments:

At söndag, oktober 01, 2006 5:49:00 em, Anonymous Anonym said...

Hej Katarina,
Jag har nu läst igenom dina första äventyr. Det verkar hända en hel del! Jag hoppas du mår bättre nu. Jag har varit lite stressad över mina bestyr här i Sverige. Men det är över nu och du kan kalla mig Dr. Eriksson.
Kram Malin

 

Skicka en kommentar

<< Home