tisdag, november 28, 2006

Kort1

Kunde inte motsta att satta stranden som kort ett.

Vart vardagsrum; verandan! Mike, Jeff och Catherine.

Sovrummet med min sang och mitt rolls Royce-myggnat som jag tillbringade en hel eftermiddag med att leta efter, inhandla, impregnera, torka och satta upp. Fungerar perfekt! Innan hade jag b-skit fran stadium med en oppning i. Vem kom pa den lysande ide’n att satta en oppning pa ett myggnat??? Ja, det ar ju enkelt att kliva ur och i sa klart, men lika enkelt blir det for myggorna att komma in och halsa pa. Sedan jag sytt ihop denna oppning trodde jag att den myggfria somnen skulle infinna sig, ack sa jag bedrog mig. Pa grund av sangens smalhet sa stack armbagar och knan in i natet och myggorna bet genom natet. Men nu ar jag nojd!

Colobus trust-huset fran framsidan.

Vicky i vetrinarkliniken som ar typ vart sjukhus.

Catherine pa vag in i kliniken med farska grenar till en apbur.

Suni-antilop-babyn som vi hade ett tag. Otroligt sot! Dom blir ca 30 cm hoga som vuxna sa ni kan ju bara tanka er hur bedarande barnet var. Minibambi! Den matade vi med nappflaska var tredje timme och sen flyttade den till en mysko karl utanfor Mombasa, fick diarre och dog. Ja, sa kan det ga.

1 Comments:

At fredag, december 01, 2006 10:52:00 em, Blogger up said...

Skitkul att se bilder, det ser verkligen helt fantastiskt ut. Ha det sa bra nar du aker vidare ut i Afrika! kram

 

Skicka en kommentar

<< Home