söndag, mars 25, 2007

Cape Town

Hyrde bil en dag i Cape Town och korde ned till godahoppsudden. Bilen hette passande nog Chico och har ar den stolta chaufforen vid dagens slut. Forsta gangen pa vanster sida vagen och inga olyckor!
Cape of good hope, otroligt vackert!
Jag och mina kompisar for dagen, Ann-Sofie fran Sverige och Cara fran USA - bada mycket trevliga och impade av min bilteknik.
Pingviner!
En skogsbrand pa table mountain!
Jag framfor table mountain, som visserligen ar platt men har har plattats till ytterligare av fotografen... ;)
Mr seal.

2 Comments:

At fredag, mars 30, 2007 10:14:00 em, Anonymous Anonym said...

Jambo!

Ser nice ut! Grymt imponerad av att du kört bil där nere, det tordes aldrig jag! Har gått på tur sex dagar på raken, i strålande solsken, härligt med lite vårskidåkning! jag och uf stötte på Sandra G på ett fjäll! mkt trevligt! Du kanske hinner hem innan all snö är borta!
Kram A-K
ps.smal och snygg är du!

 
At torsdag, april 05, 2007 6:41:00 em, Blogger kejt said...

Tack AK!!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home